Adam Lambert-Whataya Want From Me

Hej snyggingar!
Ja, jag hade verkligen massor med läxor igår och blev klar med dem kanske halv tio tiden, och då ville jag bara chilla framför datorn och inte försöka komma på några inlägg..
Men, på söndag var vi då på min kusins konfirmation. Det var helt kul, god mat iaf! :D Nej, men i kyrkan hade jag på mina klackskor och jag blev påriktigt säkert 180 cm lång! :O Here´s the next topmodel! Nånej, inte med det här utseendet!
Visst är de söta?!
Och igår och idag har det hänt typ inget..-.- Bara skola och ridning! Fattar faktiskt inget av matematiken, det är ju som någon värre hebreiska!
Och sen till sist en bild från sommaren... Haaha, hade lite tråkigt ensam på stranden!
Ja, det var det! Sorry för bildkvaliteen, alla bilder tagna med mobilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0