Fest hos Mange!

Har hunnit med massor igår kväll-natt-morgon! Först gick bara jag och Addi till restaurangen för att Ellen var för trött för att komma med. Vi skulle ringa till henne när vi var klara. Nå, när vi äntligen fått mat (det var en timmes pizzakö..) ringde vi till Ellen och hon sa att hon skulle börja fixa sig i ordning. Ja, så kom hon aldrig. Hon ringde och bara...dissade oss! :( Nånej, men hon var jättetrött och hon brukar aldrig tycka om något sådant där man umgås bara med massor med människor.
Men vi gick nog mest runt där och pratade med människor och sen 2-3 tiden gick vi igen till killen som vi var hos på fredag. Där chillade vi med kanske 10-20 andra, åt kebabkött (hehheeeeeeh!!), godis (hehhehheehh!!) och såg på massa randomklipp från youtube. Klockan blev 4, 5, 6 och 7-tiden började jag och Addi fundera att ska vi alls sova den här natten. Så vi sprang runt i huset och sökte efter en ledig säng. Till slut hittade vi då en säng och gick och lade oss. Vi sov till ungefär 9 och när vi vaknade sov typ alla andra utan "Kvällens sötaste par" (=se några inlägg neråt, haha!) som tog vår säng när vi gick iväg. Sen traskade vi iväg till Ellen som hade börjat fundera lite var vi höll hus. Vi hade sagt att vi skulle komma dit och sova, men det blev som det blev. Så jag sov hos Ellen en timme till och Addi-stackaren hamnade på jobb.
Idag ska jag då chilla mest hela dagen, gå och rida och titta på Harry Potter 7:ans första del. Haha, jag har ännu inte sett den (!!) och vi ska gå och titta på andra delen när den har världspremiär på tisdag, så bäst man ser den före det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0