You should stay another night with me

Efter skolan var jag till stallet som vanligt. Efter det åkte jag till Kärra där jag och Fejo vaktade lågstadieungar. Tur så var de nästan bara ute så mitt huvud behövde inte sprängas. :) Sen skulle jag åka buss hem, men Fejo kom på i sista sekunden att hon kunde ju köra hem mig med sin skoter. Skönt så behövde man inte betala bussen.
När vi kom hit så åkte vi till byn och chillade kanske en halv timme. Och sen åkte jag hem igen och trängde i mig massor med mat. :s
Är faktiskt ganska stolt! På tisdagen åt jag inte något extra (glass, chips, godis och framförallt choklad, min största drog). På onsdagen åt jag nog en glass men inget annat. Och idag åt jag inte heller något extra! Jättejättestolt! Dessutom skulle jag ha haft massor med chanser idag att äta godis men jag gjorde det inte! Först på ungdomsgården så fanns det att köpa choklad och sen så bad jag om en godis av en pojke, men kom ihåg i sista stunden att jag absolut inte kan äta den. Fick världens ångest och kastade iväg den efter att ha dreglat på den lite. Haha! :(
Tycker att man kan äta allt annat bara man skär ner lite på onyttigheterna. Och sen ska man komma ihåg att motionera ordentligt varje dag! Så försöker jag iaf hålla mig. För då känns det jättebra i kroppen och man behöver inte hela tiden fundera på hur många kalorier det här och hur mycket fett det där har. Skönt!
Jag och Fejo är så normala:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0