wtf=welcome to finland .

NEJ, VILL TILLBAKA! :(
Vår resa med Fejo var världens bästa!
På söndagen chillade vi bara och gick på stranden.
På måndagen skulle vi jobba men han visste inte att vi var på väg så vi hade ledigt. Det var jättevarmt och vi hamnade gå till lidl och tillbaka med värsta matkassarna. Sen låg vi på stranden och typ fotade. Efter det var vi och åt på restaurang och satt på en bar och drack en margerita var. Fyfan, smaka aldrig på det, riktigt beskt och hemskt!
På tisdagen jobbade vi från 9-12 och sen gick vi till Marina (båthamn) och åt lunch där. På kvällen blev det liiite för mycket festas. Någon random inkastare blev helt kär i mig och typ köpte en blomma till mig. Haha, han var kanske 30? Nåja, vi dansade helt fullt och gick hem vid 2-tiden.
På onsdagen var det jättemysigt på jobb.... :S När vi slutade gick vi bara och sova. På kvällen träffade jag världens finaste människa! :) Han bara pratade med oss och tittade på mig och skrattade. Han var helt perfekt! Haha. :D Miguel heter han och var bartender på en bar. Världens finaste ögon och leende, jag bara dog! Sen var vi väl till några andra barer också? Men man orkade inte riktigt dricka så mycket.
På torsdagen jobbade vi först och sen for Fejo och sova och jag sprang omkring i staden och köpte souvenirer till syster och Fejos fammo och faffa. :D På kvällen sprang vi runt i olika barer och dansade fullt och var och hälsade på Miguel och blev omkramad in i bardisken så att revbenen var helt lite sjuka nästa dag. :D
På fredagen låg vi typ hela dagen på stranden och brände oss jättesnyggt. På kvällen märkte vi att Miguel var inte heller där på jobb! :O Jag bara dog och ville typ gå hem. Sen söp jag nog bort sorgen... och blev typ hemburen av någon mörkhyad. Hoppsan.
På lördagen sen mådde man jättefint och var och gick lite i staden och åt lunch ute. Sen grät jag typ hela vägen hem.
hej jag är blek
i lägenheten hade vi jättestädigt.
fråga int.
tisdagen :S
det är sen fanta i glaset!
haha, han här kom och skrämde mig hela tiden! Han riktigt smög sig bakom mig och bara: BU! Och jag blev livrädd och Fejo, han och Miguel dog av skratt. Kiva sen att de inte kunde säga heller.. :(
världens finaste mnänniska! ♥ Åh, saknaaaaaaaaaaaaaaar! Fan, jag måste träffa honom igen!

Kommentarer
Postat av: elin:)

oj ni verkar haft meganice ! :D

2011-04-10 @ 21:21:49
URL: http://elinhellberg.devote.se
Postat av: mmisan

ojojoj, kiva bilder å bra att ni ha haft de kiva :'')

2011-04-10 @ 21:41:59
URL: http://mmisan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0