tihihi

Kom hem först för 45 minuter sen kanske. Har varit riktigt glad hela dagen, haha! :D Halv tre började skriva proven och tänkte att jag skulle med 16.45 bussen hem men såklart missade jag den! ;)
Men, helt konstigt att jag har varit helt jättelycklig hela dagen, vanligtvis får jag värsta surhetsattacken om jag tappar typ något på golvet. Det har hänt typ en bra sak, pappa beställde biljetterna till konserten, men annors har det varit en ganska allt-åt-skogen-dag!
  1. Hade två prov. Geografin for...... jättebra..... och finskan for nog helt bra men jag var jättestressad när jag hade skrivit det andra före.
  2. Jag missade bussen med två sekunder kanske.
  3. Jag kom på ett ord som jag hade glömt bort i finskan.
  4. Det började regna.
  5. Det var iskallt och jag hamnade vänta nästan en timme ute.
  6. Jag hamnade vara en timme extra i stallet för att vänta på åttans buss.
  7. Det haglade när jag gick en och en halv kilometer hem.
Men ändå var jag superglad hela tiden!!! Hihi! :)
Nääi, FEST här ensam helt själv!!!! Haha!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0