PåSkLoV

Gud vad härligt med påsklov! Lite störande bara att på vissa ställen har de en hel vecka ledigt från skolan och här har vi bara två dagar. Men ändå, riktigt chill!
Igår var jag, Ellen och Addi med ett gäng på ett berg nära ett träsk. Mitt i skogen! :s Vi hade eld där och grejer. Riktigt mysigt var det! :) Efter det for vi till Ellens lägenhet där vi åt lite (ylläri) och tittade på Battle og Los Angeles. Den handlade om aliens som kom och tog över världen typ. Helt bra nog men ganska äcklig! 
Vaknade idag hos Ellen någon gång vid nio när hon hade väckning på och började baka godis/muffins till hennes farmor. Hihi! Men jag sov nog efter det också och steg upp vid halv elva ungefär. Sen tittade vi på the Duchess med Keira Knightley i huvudrollen. Jag har sett den en gång förut och den börjar klättra uppåt på min favoritfilmer-lista! Jag lever in mig så bra i filmen och är jättearg på the bad guy i den och gud! Den är så bra! Den är bara så ledsam att man nästan gråter, men den är så fin. Verkligen ett måste att se. :)
Jättejobbigt att det regnar idag! Tänkte ta ett ordentligt ridpass och vara länge på stallet för att fixa hästen snygg till tävlingen i morgon. Men jag får väl vara där länge för det. Bara jag inte fryser ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0