Okej?

Ursäkta så mycket, har varit borta nu i två dygn! Har haft det jättestressigt. Men tydligen har ni inga frågor som ni vill ställa? Okej. Får försöka hitta på egna inlägg då. Vad är ni ens intresserade av att höra? Äh, nåja. Skriver något random hit då när jag inte får veta.
Igår hade jag en jättemysig kväll! Först åkte jag direkt efter skolan till Fejo. Vi såg på en bra film och åt jättegod mat! Tack Fejos mamma! :D Sen åkte vi med Fejos skoter ner till byn där vi träffade Manda. Därifrån gick vi till en restaurang, där Ellen och Addi färdigt väntade på oss, och tog en glass. Efter att vi ätit åkte hela alla möjliga människor till en "strand" nära mitt hus där vi chillade lite.
Sen åkte jag, Manda, Fejo, Addi och Ellen till Ellens lägenhet var vi tittade på världens äckligaste och hemskaste film, och sedan på the back-up plan! Vi åt massor med onyttigheter och myste och tänkte somna till andra filmen. :) Sen ungefär 2-tiden cyklade jag hem. Gissa om jag var livrädd? Musiken på högsta volym bara och värsta marathon-cyklingen upp för backarna. Haha!
Idag har jag, mamma och syster varit till Åbo och shoppat! Vi startade därifrån 6-tiden och sen var jag och red. Kläderna jag köpte kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0