Medan mina lackade tånaglar torkar..

..tänkte jag på att jag skulle kunna skriva hit om alla mina vänner. Jag brukar ju alltid skriva om deras insidor men jag tänkte att jag kan väl skriva ner några komplimanger om deras utseende? Komplimanger är alltid bra!
Okej, so here we go...
Fejo: Världens finaste former! Och så otroligt fina ögon och så vackert ansikte. Älskar dina de här "luomet" som du har i ansiktet. Vad heter det på svenska?! Dina de här bruna fläckarna i ditt ansikte som gör det så personligt! (haha, hörs som någon sjukdom!)
Ellen: Skulle kunna ta din längd. Så liten och söt! Sen ditt hår är helt perfekt och ditt ansikte och din mun. Riktigt som en liten docka!
Addi: Perfektaste hyn som jag har sett! Inte en ända finne någonstans. Sen dina ben är sjukt smala, men ser ändå så vältränade ut. Nam!
Minka: Perfektaste kroppen! Smal men ser ändå stark och vältränad ut! I ansiktet har du ett speciellt utseende. Så vackert ansikte!
Manda: Igen jätteliten och söt! Skulle så gärna vilja vara så kort och söt och liten som dig! Du har ett så speciellt utseende, sockersöt!
Frida: Också jättesportigt snygg kropp. Sen har du världens perfektaste ansikte. Mörka ögon och fräknar och finaste leendet och sötaste lilla näsan med fina fräknar!
Sussu: Världens finaste ögon! Helt pool-blåa ögon med kristaller i!
-----Byter till finska-----Vaihtuu suomeksi-----
Rita: Maailman kaunein naama! Silmät ihan säteilevät aina ja suu on ihan täydellinen. Ja sitten sinäkin olet aiva niin ihanan pieni.
Jasku: Niin ihanan pieni myös. Ja sitten sinulla on aivan ihana naama myös. Silmät ovat niin erikoiset ja minä voisin ihan hyvin varastaa hymykuoppasi!
Henna: Niin erikoisen kaunis tyttö! Ihanat silmät ja hiuksesi voisin myös ottaa!
-----
Nåja, här var lite nattläsning till mina vänner.
I morgon måste jag plugga massor till finska och geografi proven som jag har på onsdagen så jag tror inte att jag bloggar något extramycket!

Kommentarer
Postat av: -Sussu

naaaw! _ själv e du lika vaker, som nån modell! :)) <3

2011-04-17 @ 17:36:35
Postat av: Frida

Du e nog söt du :D <3

2011-04-17 @ 18:40:28
Postat av: jennifer

om ja sku skriv ett inlägg om dej, sku ja få publicera de nästa år. de sku bli så långt, så långt. alla dina goda, fina sidor o hela ditt utseende som e perfektare än perfektast! men tack hördu, de värmde såhär i vårbrisen <3333

2011-04-17 @ 22:02:00
URL: http://jenniferelina.devote.se
Postat av: M.L

nåmen tack, själv e du vacker o smal! :)<3

2011-04-22 @ 13:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0