Kläderna jag köpte!

Först åkte vi till två hästbutiker.
Från första köpte jag:
  • Svart Mountain Horse-väst 55 €
Från den andra:
  • Vita Roeckl-ridhanskar 32 €
  • Svarta Globus-tyglar ca. 20 €
  • Svarta HKM-chaps ca. ööh??!
Sen var vi till Cubus:
  • Mönstrade harembyxor 19,90 €
  • Vitt+korallrött Depend-nagellack ca 4 €
Gina Tricot:
  • Blå+vit bastopp 9,90 € /styck
BILDER! Tog bara snabbt med iPhonen, orkade inte riktigt satsa.. ;)
Västen+hanskarna, resten finns i stallet
Vårens/sommarens hetaste plagg, mönstrade harembyxan! Btw, mitt nya hår syns också.
Fixade ihop en somrig outfit, vad tycks? (Om ni ser något)
Ignorera min tjockis mage, åt just! (Bra o skylla ifrån sig -.-)
Kanske det syns att jag behövde nytt nagellack?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0