Kladdkakan älskar mig :)

Ahh, sitter och vräker i mig kladdkaka och glass. Och i morgon börjar jag först halv elva, så sovmorgon till halv nio. Skönt!
Annors har min dag varit som jag planerade i förra inlägget. Frisören klippte bara lite topparna och fixade pannluggen rak igen. Hon flätade håret, för jag klagade till henne att jag inte får någon volym i håret, så i morgon öppnar jag flätan och ser om jag har fått ens lite vågor/lockar. Så, jag sätter inte någon bild. Ser helt normalt ut. :)
Skulle ni vilja att jag håller en frågestund? Min syster hade just en på sin blogg, och skulle vara jättekul att svara på frågor när jag inte har någon inspiration till inlägg!
De flesta som läser min blogg känner mig säkert, men ni kan ju fråga anonymt sådana frågor som ni annors inte skulle ställa! ;)
Så, frågestund eller inte? Om tillräckligt många kommenterar det här så håller jag en. Men då måste ni fråga frågor också!
Randombild tagen på tjockisen i december. :)

Kommentarer
Postat av: Emma Elfstrand - hästblogg

tack så mycket :D



haha, kladdkakan älskar mig med ;)

2011-04-14 @ 21:08:16
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: tom

följa varandra via bloglovin:)?



fin blogg:)

2011-04-17 @ 10:33:39
URL: http://photofaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0