Im addicted to u, dont u know that ur toxic?

Tjohoo! Påsklov! :D
Idag var jag efter skolan och sprang runt på byn för att köpa mat och sådant. Sen stack vi till henne och åt lite, eller nåja, det blir väl aldrig "lite" när vi är i farten?! :'D
Nåja, nu sitter jag hemma. Hon for på teater som jag har sett redan, så nu ska jag nog sticka iväg på länk med hunden. Bara jag orkar dra upp mig härifrån.
Idag ska jag nog bara chilla lite runt. Ska väl på byn och efter det till Ellen och baka typ kaka? Haha, lycka till! :D Men gud vad skönt att ha lite lov, fast det inte är extralångt. Men nu har jag inte så mycket att göra iaf. Bara tävling på lördag och annars chilla med de bästa! Ah! ♥
Men nu måste jag kämpa iväg, chacha hetingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0