I morgon

Tänkte att ni ville veta vad jag gör i morgon. Först ska jag då och rida. Blir väl någon gång mitt på dagen. Sen åker jag till Addi varifrån vi troligen ska till en kille som bor i närheten som har fest hos sig. Det är ju valborg och så, så hoppas det blir nice! Iaf borde dit komma ganska mycket människor. Har riktigt fiilis, jättestörande bara att det är hemmafest och ingen dansar aldrig. Så jag får väl sitta där och höra på musiken och se ut som om jag skulle ha ADHD när jag vill dansa så mycket! Haha! Åh, får väl vänta till 14.5 när vi ordnar värsta festen med vår klass! ;) Aja, nu ska jag nog chilla en stund och sen gå och sova så att jag är pigg i morgon. Har varit trött hela veckan så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0