HHPC-here we come!

GUD, vilken dag! Kämpade verkligen massor hela dagen. Och vi fick nog herregudvadmånga felpoäng i båda klasserna, men jag slapp vidare i Hevoshullu Powercupen! OMG! Distrikts-tävlings-delen (haha, vilket ord!) ska vi rida då den 14 maj. Idag var jag så nära att ge upp! Jag gav upp säkert 1000 ggr och en gång tog jag bort in anmälning från 95:an också men sen tänkte jag att nu faaaaaan! Och gick till banan och hoppade igenom hela med 12 felpoäng. Haha! :D Nåja helt nöjd är jag nu, fick riktigt sår i handen och allt när jag kämpade med att få honom under kontroll.
Men till HHPC åker jag och en Janina från KiRy. Kul kommer det bli!
Den här tjejen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0