Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it

Orkar verkligen inte med skola i morgon! Påsklovet har gått alldeles för snabbt! Tur så blir det sommarlov ganska snart, helt sjukt. Jag skulle göra massor med alla möjliga nyttiga saker det här lovet, men jag har bara legat och sett på film och ätit godis, fyfan.
Igår var jag, Addi, Fejo och Ellen på filmkväll då. Jättemysigt! Vi såg först på Red Riding Hood. Jag tyckte nog att den var bra. Kanske inte så bra gjord men ändå. Sen satt jag och halva Fejo på omegle och resten kollade på Bridget Jones. Den har jag sett tusentals gånger så. På morgonen vågade vi titta på värsta skräckfilmen, The Hills Have Eyes. Fyfan, tänker aldrig mer titta på några sådana filmer mer! Får riktigt rysningar nu. Den var så ä-c-k-l-i-g! Jag dör.
Efter det tittade vi på någon animerad film om trädgårdstomtar, haha! Den var faktiskt bra! :'D
Jamen, ni får ursäkta mig för att det har varit så skit uppdatering hela påsklovet. Har inte orkat göra någonting. Och gud vad mycket allt möjligt fettande jag har ätit. Haha! :( Nåja, i morgon börjar mitt nya liv. Lycka till på den!
Fejo är bara för söt på den här bilden! (fixar mig till någon fest, och hon fick lite långtråkigt) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0