28 timmar 10 minuter....

...tills vi åker i väg från vår backe med bil mot Helsingfors!
Jag och Fejo kommer svimma i bilen, senast på flygfältet och allra senast i flyget så att vi inte kan åka. Kommer vara så nervös! Okej, tror nog allt går bra och vi kommer ha det jätteawesome! :D
Vi kommer ta massor med bilder, så i morgon efter det sista inlägget har jag paus i en vecka och då får ni se allt vad vi hållit på med! Kommer bli BÄST!
Haha, bästa aprilskämtet idag var när vår kemilärare delade ut 5:te kursens prov till oss istället för våra egna. Jag bara skrek att "vad är det hääär?!" och min kompis svarade att "vi hade det i första kursen, skriv nu bara!" Haha, sen sa läraren att "det var ett aprilskämt, här är era prov!"
Haha, tänkte att inte kunde jag väl ha missat så mycket med provläsningen? :D Men annars gick provet helt bra.
Har varit på teater som min pappa har skrivit manuset till. Den var faktiskt bra!
Ja, i morgon ska jag nog sova länge, packa och på eftermiddagen ska jag på träning.
Sen på natten åker vi! OUJEEEEAH! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0